NKK Mandags Yoga
01.07.2024 kl. 18.30 - 01.07.2024 kl. 19.30
Loungen
Beskrivelse

Holder du også vejret, når du klatrer noget svært? Eller kender du sætningen "hvis bare jeg var lidt mere smidig?". Så skal du tilmelde dig NKK Yoga, hvor vi sammen styrker muskler, smidighed og balance. Uanset om du ser dig selv som en yogi eller newbie, er dette hold for dig. Timen er nemlig designet til at udfordre dig der, hvor du er.

Tilmelding:
Det koster 250 kr. at tilmelde sig til kurset. Kurset ligger om mandagen i tidsrummet 18.30-19.30 og strækker sig over 8 træningsuger. Sidste træning er den 15. juli
Tilmelding under "Event" i øverste bjælke. Der er 10 pladser på holdet. Du skal være medlem af NKK for at deltage på holdet.

Det praktiske:
Du behøver ikke at tage din egen yogamåtte med, der er nok til rådighed i loungen. Men hvis du fortrækker din egen, så medbring gerne denne. Yogaholdet finder sted i loungen.
Kurset vil blive afholdt af Cecilie Fischer.

Træningsoversigt

Nørrebro Klatreklub