Kære Medlemmer,

Klatresporten oplever stor popularitet i disse år, og der står folk og tripper for at komme ind i de danske klatreklubber. Hos NKK er det ligeså, dog med den undtagelse, at vi har et medlemsmaksimum på 800, som vi nåede efter kun 17 dage inde i sæsonen 2017. Vi har hen over året fået fyldt en lang venteliste op også, og netop i forbindelse med ventelisten og alle dem, der gerne vil ind og klatre i NKK, så vil vi fra bestyrelsens side spørger dig om en tjeneste. Hvis du ikke længere skal bruge dit medlemskab i NKK i resten af 2017, måske på grund af rejser, fraflytning, træt af sporten eller hundrede andre grunde, vil du så ikke opsige dit medlemskab, så en ny person kan få glæde af NKK og sporten?

Hvis du synes, det lyder som en god ide, så hold lige for øje disse detaljer:
- Hvis du opsiger dit medlemskab, så refunderer vi ikke resten af dit kontingent.
- Hvis du opsiger dit medlemskab, så mister du din fortrinsret til at blive medlem i 2018.

Vi værdsætter din omtanke, hvis du lader en anden få din plads. :-)
Skriv til sekretariat@nkk.dk hvis du vil udmeldes.

Bestyrelsen i NKK.

Dear Members
Climbing is experiencing immense popularity these years, and people all over the country are just waiting to get started in their local gyms. It's a similar situation with NKK, yet we still have our 800 member limit, which means that we are simply not letting any new members in, and instead people have been put on our waiting list. It is with that in mind that we want to ask you a favour. If you for some reason aren't using your NKK membership any longer (due to travelling, moving away or simply not having fun anymore), we would like to ask you to consider cancelling it, so we can let another person from our waiting list enjoy the thrill and fun of climbing at NKK.

If you think that's a good idea, keep in mind:
- If you cancel your membership, we will not refund financially for the remainder of your membership in 2017
- If you cancel your membership, you also forfeit your right to a membership in 2018

Thank you for your consideration. Send an email to sekretariat@nkk.dk if you want to cancel your membership.

Best regards
The Board of NKK.