Kære alle NKK'ere

På bestyrelsesweekenden blev bestyrelsen enige om, at væggene er alt for ensomme i morgentimerne. Derfor indføres en forsøgsordning på et nyt medlemskab, der tilgodeser de morgenfriske klatrere. Forsøgsordningen åbner op for 50 pladser, som vil blive tilbudt de, som står på ventelisten. I første omgang vil det altså ikke være muligt for nuværende medlemmer at skifte til et morgenmedlemskab.

Morgenmedlemskabets rammer

Som indehaver af morgenmedlemskabet har man mulighed for at klatre i tidsrummet fra åben til 15.00 i hverdage og fra åben til 12.00 i weekender.

Medlemskabet giver ikke adgang til deltagelse i hverdagsarrangementer, som ligger udenfor denne tidsramme. Dette gælder blandt andet interne konkurrencer, kurser og workshops (fx Hyggeboulder og Kickstart). Dette skyldes, at det i forvejen store pres på væggene ikke ønskes større. Som morgenmedlem er man dog mere end velkommen til at deltage i weekendernes sociale arrangementer - også efter kl. 12.00.

Prisen for morgenmedlemskabet er, for perioden september-december 2017, 490 kr.

Forsøgsordningen vil dermed køre i perioden 1. September - 31. December 2017, herefter vil en evaluering af medlemskabet finde sted.

Vi håber, at I vil tage rigtig godt imod de fremtidige morgenmedlemmer - for selvom I ikke har samme klatre-døgnrytme, kan det være, at jeres veje krydses ved en Grebvask.

Mange hilsner

Bestyrelsen i NKK