Vores samfund bliver automatiseret med hastige skridt, og det går vi heller ikke fri af her i NKK. Dette er slutningen på en æra af grebvask som vi kender det, og det markeres ved en sidste samling omkring de store sorte baljer, inden maskinerne gør sit indtog. Nogle vil måske finde det trist, men frygt ej – der skal også i fremtiden blive rig mulighed for at mødes med nye og gamle klatrekammerater, og i fællesskab toptune din yndlingsklub.
NKK – ny og smart teknologi, samme ånd og sjæl ♥
Den 12. maj er det tagsektionen der står for skud og vi starter som vanligt kl. 10:00. Om du blot har 1 time eller kan være med fra start til slut er underordnet – enhver indsats er til gavn.
Som altid vil der være snacks, pizza og læskende drikke til alle fremmødte.
Vi håber at se en masse glade NKK’ere til begge events.
Essentials in english:
Though this will be the last traditional holdwash before the Machine will do the dirty work, it for sure won’t be the last gathering of NKK’ers toptuning their favorite club.
On May 12 we wil clean the roof section. We start at 10am and it doesn’t matter if you only have an hour or can stay the whole afternoon – any effort is appreciated.
As per usual, snacks, pizza and softdrinks will be available for all participants.