Begynder/letøvet hold (LUKKET træning)
16.03.2020 kl. 18.00 - 16.03.2020 kl. 20.00
Hallen er reserveret til holdtræning. Dette gælder også campus & lounge.

Begynderholdet er for den nye klatrer, der skal have en introduktion til bouldering. Kurset henvender sig til dig, der lige er begyndt at klatre og savner viden om, hvordan man kan få mere ud af klatringen samt hurtigt opbygge styrke og teknik. Det er også en rigtig god måde at få en omgangskreds i hallen. Hvis du er helt grøn eller lige er begyndt at klatre lidt gule problemer, er dette hold noget for dig.

Det letøvede hold er for dig, som ønsker at gå skridtet dybere med din klatretræning. Her vil du få inspiration til specifik klatretræning både på og uden for væggen, samt indgående kendskab til teknik og taktik. For at deltage på holdet skal du som minimum klatre stabilt gult og være begyndt at snuse til de blå problemer, samt kunne selvtræne mindst 1 gang om ugen.

Tilmelding: Det koster 700 kr. at tilmelde sig til kurset. Kurset ligger om mandagen i tidsrummet 18-20 og strækker sig over 12 uger.
Man tilmelder sig via fanen "Event". Der er 20 pladser på holdet. Du skal være medlem af NKK og være fyldt 18 år for at deltage på holdet.
Nørrebro Klatreklub