Klubdag (ingen klatring)
22.02.2020 kl. 11.00 - 22.02.2020 kl. 15.00
NKK
Beskrivelse
Glæd Jer til Klubdag i NKK, som er et socialt arrangement med formål at forbedre og vedligeholde faciliteterne, alt imens vi styrker de sociale bånd i klubben. Vi ønsker gennem Klubdagene at styrke NKK’s særlige værdier, der er baseret på frivillighed og konceptet ”fra medlem til medlem”. Sammen skal vi altså hygge os med at peppe klubben op og komme hinanden ved.

Der vil være en kombination af faste opgaver, som skal løses hver gang og specifikke projekter for den respektive Klubdag.

Eksempler på faste opgaver kunne være oprydning og rengøring af loungen, oprydning af lånesko o.lign.

Denne gang vil vi specifikt fokusere på at få organiseret det åbne grebrum.

Ud over hyggeligt selskab vil vi sørge for pizza og snacks til alle, der har givet en hånd med på dagen.

Hvor?

Nørrebro Klatreklub - vi mødes i Loungen kl. 11.00.

Hvornår?
Arrangementet vil være i tidsrummet 11:00-15:00.

Bedste hilsner
Klubdags-udvalget

ENGLISH:
Welcome to Club day, a re-occuring social event, where we get to know each other by exhibiting NKK spirit through our volunteer work.
At Club days, we clean and make NKK shine or build that project we have been thinking of for a while, and we will often have specific tasks for the particular day as well.
The Club day committee will make sure there are plenty of snacks and pizza for the hard-working volunteers.
So show up, lend us a hand, and meet your fellow NKKers.

Where?
NKK