Yoga for klatrere
24.02.2020 kl. 18.30 - 24.02.2020 kl. 19.30
Loungen i NKK
Beskrivelse
Yoga er godt for alle - men især for klatreren! Dette hold er derfor strikket sammen til dig, som gerne vil supplere sin klatretræning med dybe stræk, balance, udholdenhed, styrke - og finde sig selv i åndedrættet.
Kurset henvender sig til alle niveauer. Så du kan både tilmelde dig, hvis du er helt ny i det og bare gerne vil snuse til dét der yoga - og til dig, som er gammel yogi, men savner at gå til et fast hold.

Tilmelding:
Det koster 300 kr. at tilmelde sig til kurset. Kurset ligger om mandagen i tidsrummet 18.30-19.30 og strækker sig over 12 træningsuger.
Tilmelding under "Event" i øverste bjælke. Der er 10 pladser på holdet. Du skal være medlem af NKK for at deltage på holdet.

Det praktiske:
Du behøver ikke at tage din egen yogamåtte med, der er nok til rådighed i loungen.
Yogaholdet finder sted i loungen, mens begynder- og letøvetholdet træner i boulderhallen. Begynder- og letøvetholdet varmer op hhv. strækker ud i loungen kl 18-18.30 og fra kl 19.30. Det er derfor vigtigt, at man møder til tide kl 18.30 i loungen, og ikke for tidligt.
Kurset vil blive afholdt på engelsk af Silja Emmel.

OBS: Grundet helligdage vil træningen mandag d. 6. og d. 13. april være aflyst. Det betyder at vi rykker programmet således, at sidste kursusdag vil være d. 18. maj 2020.
Grundet ombygning af loungen vil der muligvis være flere lukkedage. Disse vil blive meldt ud hurtigst muligt.
Nørrebro Klatreklub