Rutebygger kursus Åbent for alle

Kære NKK’er,
D. 4/2 er det tid til endnu en rutebyggerworkshop for klubbens medlemmer. Fokus vil være på individuel udvikling, og workshoppen er åben for alle - uagtet klatreniveau eller rutebygerfaring!
 Workshoppen faciliteres af én af klubbens dygtige rutebyggere, som vil guide og assistere igennem dagen - det eneste du skal medbringe, er klatresko og gåpåmod!
 Workshoppen løber fra kl. 9-17, og en tilmelding forudsætter, at man kan deltage i hele tidsrummet. NKK giver snacks og frokost i løbet af dagen.
 Tilmelding foregår via klubbens hjemmeside: (indsæt link), og spørgsmål bedes henvendes til: rutebyg@nkk.dk. Mvh
NKK Ruteudvalg (edited)

01.02.2023
04.02.2023 kl. 09.00 - 04.02.2023 kl. 17.00