Der er desværre ikke flere ledige pladser
Klatrer du stabilt blå og lilla problemer i klubben, men de røde problemer er fortsat for svære? Er du en ambitiøs klatrer og har et ønske om at rykke et niveau op? Så er dette hold noget for dig!  Målgruppen er således 6b+ klatrere. Man skal kunne gå meget stabilt gennem vores blå/6a''ere og være godt i gang med vores 6b''ere.

Holdet kører som en workshop á 2 timer over 6 torsdage med start 17. maj om aftenen. Der vil være fælles træning med plads til individuelle fokuspunkter, for at du kan rykke dig. Den fælles træning vil dels bestå af teknisk træning på væggen samt fysisk træning på væg og gulv, mens den individuelle del har mere fokus på den mentale udfordring, når man skal prøve hårdt!

Vi vil komme rundt om emnerne:

• Avancerede teknikker på væggen
  • Basal core- og skulder styrke og stabilitet
  • Dynamiske bevægelser
  • Træk/tryk-styrke
  • Projekt-klatring og taleemnet: Hvad stopper dig?

Teknisk del:
Vi vil arbejde med mere avanceret fodplacering, trækretning, div. teknikker såsom heel-og toehooki, rock-over mv).

Fysisk del:
Vi vil komme rundt om basal core-skulder grundstyrke og stabilitet, arbejde med dynamiske bevægelser og træne kombinerede træk/tryk styrker.

Mental del:
Ud over fælles-træningen, vil alle på holdet skulle sætte et simpelt mål - at kunne toppe et problem i klubben! Det skal være så svært for den enkelte, at de er nødt til at bruge flere dage på det.
Igennem denne del (som også kan være "hjemmelektie") vil jeg kunne tale med den enkelte om "hvad der stopper dem" og hermed give dem nogle fokuspunkter i deres træning, som skal styrke deres svagheder.

Michelle Kim Theisen står for holdet. Michelle er en af Danmarks bedste klatrere, har erfaring fra såvel nationale som internationale konkurrencer, har været på det danske landshold, og er en passioneret træner og klatrer. Vi er utrolig glade for at have mulighed for at tilbyde et kort, men intensivt hold med Michelle i spidsen.

Bemærk: Medbring klatresko og kalk til brug på bouldervæggen samt indendørs træningssko (da vi nogle gange laver hop på gulvet)

18.05.2018
17.05.2018 kl. 18.00 - 17.05.2018 kl. 20.00