Studiejob - Nørrebro Klatreklub søger Sekretariatsmedarbejder

Til varetagelse af den daglige administration og økonomistyring søger Nørrebro Klatreklub (NKK) en ansvarlig sekretariatsmedarbejder.

Stillingen er normeret til ca. 4-6 timer om ugen. Løn udbetales som A-indkomst. Stillingen er åben for tiltrædelse fra midt januar 2019.

Stillingen udgør en fantastisk mulighed for dig, der er involveret i klatring og gerne vil have lidt ekstra arbejde til at supplere indkomsten under studiet. Du får mulighed for at blive involveret i, og præge udviklingen, i en meget dynamisk klatreklub, der vokser og udvikler sig. Derudover får du værdifuld erfaring med atarbejde i en frivillig forening, der er midt i en spændende forandringsproces.

Som sekretariatsmedarbejder vil du arbejde tæt sammen med klubbens formand og den øvrige bestyrelse, og fungere som deres forlængede arm. Arbejdsopgaverne inkluderer blandt andet følgende

• Forberedelse til og deltagelse i bestyrelsesmøder, generalforsamlinger, mm.
  • Kommunikation med klubbens medlemmer og udefrakommende gennem klubbens hjemmeside, Facebookside og mail
  • Input og sparring til bestyrelsen om klubbens struktur
  • Betaling af regninger og udlæg samt at stå for klubbens bogholderi
  • Oprettelse og koordinering af kurser i samarbejde med bestyrelsens kursusansvarlige
  • Betaling af godtgørelse til frivillige

Udover at deltage i det månedlige bestyrelsesmøde, skal du kunne arbejde hjemmefra på egen computer, hvilket kræver at du er god til at strukturere din hverdag og er selvdisciplineret. Du skal arbejde to gange ugentligt. Vi forventer, at du er struktureret, ansvarsbevidst, selvstændig og ærlig. Andre kvalifikationer der hjælper, men ikke er påkrævede, er:

• Erfaring med regnskab og bogføring
  • Er aktiv klatrer eller interesseret i klatring
Du behøver ikke at være medlem af klubben for at søge stillingen.
Din ansøgning skal være kort og præcis og beskrive dig og hvorfor du er kvalificeret til stillingen.
Ansøgningen skal være os i hænde senest d. 10. december 2018 og sendes til formand@nkk.dk. For yderligere information, kontakt Tim Dencker på formand@nkk.dk.