Klubmodul henter siden
Påsketur til Schweiz [MEDLEMMER]
Tilmeldingsfrist er overskredet

Kom med NKK på klubtur i Loco i Schweiz, hvor vi kommer til at bo sammen i et stort hus! Så tag dine bedste klatrebuddies med under armen og kom med til en masse fed klatring i smukke bjergomgivelser og lær´ en masse nye i klubben at kende.

Her er plads til 25, og med plads op til 34 personer. Så jo flere det tilmelder sig, desto billigere bliver det, så vi kan bruge eventuelt overskud på madbudgettet. Vi kommer til at spise morgenmad og aftensmad sammen og skiftes til at stå for det. Der er meget bouldering i området for alle niveauer (check Chironico, Brione og Creciano ud på 27 cracks), både for den rutinerede og den som skal prøve det for første gang. Der vil også være mulighed for vandreture og badning i en nærliggende sø på hviledage.

Vi afholder en info aften omkring turen, både for dem som allerede har bestilt billet og for dem som er nysgerrige på turen, hvor det også vil være muligt at blive sat op med andre ift. transport til Schweiz.

Info-aftenen er d. 29/2 kl. 18, hvor vi mødes i caféen ”Send flere krydderier”, ved siden af klatrehallen.

Efter tilmelding, venligst udfyld dine information i dette google sheet (bl.a. for at få overblik over hvem der har bil og hvem der mangler nogen at køre med): NKK Klubtur Påske 2024 - Google Sheets

ENGLISH

Come and join NKK on a club trip to Loco in Schwitzerland, were we will live together in a big house. So take your best clilmbing buddies with, and join us for a lot of fun bouldering in beautiful surroundings in the mountains and get to know more people on our club.

There will be room for 25, and up to 35 people. The more who register for the trip, the cheaper it will get, a surplus would eventual be a part of our food budget. We will eat breakfast and dinner together, and switch to do so. There is a lot of bouldering in the area (check Chironico, Brione and Cresciano out on 27 cracks), both for the rutinated climber and for the one who is about to try it for the first time. On rest days there will be options for hiking and bathing in a lake nearby.

We have an information night about the trip for both the ones who have booked their tickets and the ones thinking about it. Here it will be possible to coordinate transportation to Schwitzerland with others.

The information night is 29/2 at 18, where we will meet in the café “Send flere krydderier” next to NKK.

After filling in the form, please write your informations in this google sheet (among other to get an overview about who has a car and who needs someone to drive with) : NKK Klubtur Påske 2024 - Google Sheets

Tilmeldte
23 /25