Børnehold
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.

Vigtigt: al tilmelding til børne/juniorhold foregår gennem venteliste. formår man at komme uden om denne vil medlemskabet blive refunderet og slettet.
Herefter opfordre vi til at skriver til nkksekretariat@gmail.com får at blive skrevet på ventelisten.

Børnehold 2022 Inkluderet i prisen er et halvt års medlemskab i NKK, samt et halvt års holdtræning. Prisen vil derfor (som noget nyt) være den samme for begge sæsoner i 2020, dvs. både ved tilmelding i januar og i september. Børne og juniortræning ligger om mandagen fra kl 16.30-18. Du vil ved tilmeldingen lægge mærke til, at træningen i systemet er sat til alle ugens dage. Det skyldes, at deltagerne skal have adgang til hallen - også uden for træningstiden. På denne måde kan sygesikringskortet nu bruges som nøglekort, for at komme ind i klatrehallen. Vær opmærksom på, at tiderne her kan være misledende ift. Nørrebrohallens åbningstider.

Startdato
01.01.2024
Slutdato
31.12.2024