Nørrebro Klatreklub søger Klubvært

Der er ansat 2 klubværter i Nørrebro Klatreklub (NKK), og den ene af vores klubværter stopper desværre. I den anledning ansætter vi en til klubvært. Den nyansatte klubvært kan forvente løbende oplæring med hjælp fra øvrig klubvært og bestyrelse.

Vores klubværter varetager en stor del af driften i NKK i samarbejde med bestyrelsen. Ud over dette, vil klubværten også stå til rådighed for medlemmerne, udvalgene og bestyrelsen i NKK til støtte med indkøb, håndværkeropgaver samt andre driftsopgaver.

Arbejdsopgaver & Kompetencer
Klubværtens kernearbejdsopgaver vil være at få driften til at glide, hvilket indebærer:

• Strip af væg, vask og sortering af greb i forbindelse med rutebyggerworkshop.

• Indkøb, udskiftning og påfyldning af standardvarer.

• Håndtering af den daglige kontakt med Nørrebrohallen og rengøringen.

Derudover vil klubværten bistå med:

• Diverse pedel- og håndværkeropgaver.

• Understøttelse af klubbens medlemmer i hallen og i frivillige udvalg.

• Øvrige forefaldende opgaver.

Derfor søger vi en person:

• Med kendskab til grebsserier og med fordel rensning af greb.

• Der ønsker at indgå i et fysisk krævende arbejdsmiljø, hvor der er mange gentagne løft.

• Som er åben og er villig til at hjælpe medlemmerne i dagtimerne.

• Der har god sans for orden og struktur.

Det er en fordel, hvis du har håndværksmæssig erfaring samt at du kender til NKKs foreningsliv.

Arbejdstid & løn
Arbejdstiden vil være på ca. 6-8 timer om ugen, og størstedelen af tiden bruges hver 2. torsdag i forberedelse til rutebyg. Den resterende arbejdstid koordineres med bestyrelsen.

Arbejdslønnen er 150 kr i timen.

Kontakt
Hvis du er interesseret i stillingen, bedes du sende en ansøgning til formand@nkk.dk. Ved spørgsmål kontakt formand@nkk.dk. Ansøgningsfristen er d. 10-05-2024. Samtaler forventes at afholdes i den efterfølgende uge, og såfremt man er på ferie, vil der være mulighed for at deltage pr. Zoom. Tiltrædelse forventes at være snarest derefter.