Klubtur til Fontainbleau - [Telt]
Tilmeldingsfrist er overskredet

Som I alle kunne læse af nyhedsmailen, så går turen til Fontainebleau og nærmere bestemt den lille hyggelig by Ville-Saint-Jacques.

Der er booket et mindre chateau med en tilhørende grund, hvor der gode mulighed for at overnatte både indendørs og udendørs alt efter ens behov. Det vil være plads til 35 personer på turen i alt. Heraf er der plads til 30 personer indendørs, og 5 personer udendørs i telt. Selve boligen og den tilhørende grund kan se her: https://www.airbnb.dk/rooms/54054363

Byen ligger i rimelig afstand til det meste af klatreområderne (alt i mellem 15 min – 30 min). Derudover er der gode indkøbsmuligheder i afstand af 5 km.

Vær opmærksom på at klubbens individuelle tilskud er på 200 kr, disse er allerede medregnet i prisen.

Vi glæder os rigtig meget til at have en kongefed tur sammen med alle der lyst til at tage med.

Tilmelding på klubturen med mulighed for at sove i telt fra d. 2. – d. 7. april:

I prisen er følgende inkluderet

• Adgang til bad, køkken, toilet faciliteter, indendørs spiseområde
  • Mulighed for at bruge et poolområdet (hvis der skal afslappes lidt efter en lang dag på sten)
  • Mulighed for at benytte sig af vaskemaskine

Følgende er ikke inkluderet:

• Transport tur/retur til Fontainebleau.

Pris: 1000 kr.

Note: Hvis man har mulighed at stille køretøj til rådighed for sig selv og andre, må man gerne noterer det, samt antallet af personer, der forventes at kunne køre med udover sig selv.

01.04.2023
02.04.2023 kl. 12.00 - 07.04.2023 kl. 12.00