Klubmodul henter siden
Der er desværre ikke flere ledige pladser
Der er plads på ventelisten. Du kan tilmelde dig, når du er logget ind
Klatrer du stabilt blå og lilla problemer i klubben, men de røde problemer er fortsat for svære? Er du en ambitiøs klatrer og har et ønske om at rykke et niveau op? Så er dette hold noget for dig!
Målgruppen er således 6b+ klatrere. Man skal kunne gå meget stabilt gennem vores blå/6a og være godt i gang med vores 6b.
Det anbefales at du som minimum klatrer to gange om ugen, ud over fællestræningen.

Der vil være fællestræning med plads til individuelle fokuspunkter, for at du kan rykke dig. Den fælles træning vil dels bestå af teknisk og fysisk træning på væg, mens den individuelle del har mere fokus på den mentale udfordring, når man skal prøve hårdt!

Vi vil komme rundt om emnerne:
  • Avancerede teknikker på væggen
  • Systematisk træning på væg
  • Målsætning
  • Basal core- og skulderstyrke samt stabilitet
  • Dynamiske bevægelser
  • Træk/tryk-styrke
  • Projekt-klatring og taleemnet: Hvad stopper dig?

Holdet vil blive afviklet af den eksterne træner Michelle K.T.
Holdet kører over 12 træningsgange om fredagen kl. 17.30-19.30 med opstart d. 9. oktober.
Der ligger to ekstra træningsgange lørdag d. 7. + 21. november kl. 10-12.
Sidste træningsgang er fredag d. 18. december.
Vær opmærksom på at hallen er lukket fra d. 28. nov - 4. dec pga. rutebyg til Boulder Bäst.

I træningstidsrummet vil boulderhallen stadig være åben for alle vores andre medlemmer.
Tilmeldte
10 /10