Vi nærmer os påsken med hastige skridt, og det betyder at klubsudvalget endnu engang inviterer på klubtur. Årets klubtur går igen i år mod Fontainebleau. Vi har lejet en lækker bolig hvor der plads til 35 klatrelystne mænd og kvinder. Der er både mulighed for at sove indendørs og udendørs i telt.

Fontainebleau er et af Europas mest etablerede klatreområder. Klatring er næsten udelukkende bouldering i alle stilarter, og må siges at være et mekka hvad det angår. Det er derfor ingen overraskelse, at skoven både gemmer på sten for dem der er helt nye til klatring, men selvfølgelig også de mere erfarende klatre, som gerne vil sætte deres vinter-boulderform på prøve.

Samtidig får du mulighed for at komme dine klubkammerater endnu tættere ved, og få nogle nye klatrevenskaber. Turen er planlagt at være afholdt mellem d. 2. – d. 7. april 2022.

Du kan læse meget mere om turen på følgende links, hvor tilmelding også foregår:
Hytten: nkk.dk/font23hytte
Telt:  nkk.dk/font23telt