Boulderhallen

Bouldering er super nemt at komme igang med. Alt du behøver er blot et par klatresko - og som NKK medlem får du rabat i Friluftsland, Fjeld&Fritid og Eventyrsport.

Bouldervæggen er opdelt i tre overordnede sektioner, som byder på klatring i forskellige stilarter lige fra overhængende tagklatring til delikat fodarbejde på slabbet.
I hallen er også kønsopdelte omklædningsfaciliteter med bad og toilet samt opbevaringsskabe ved indgangen, så du kan låse dine værdigenstande inde, mens du klatre.

Loungen

I NKK ønsker vi at skabe stærke og skadesfri klatrere. Derfor tilbyder vi et loungeområde til opvarmning og styrketræning med et stort udvalg af moderne træningsfaciliteter inden for klatrespecifik træning.
Loungen er indrettet med vægte, TRX trainers, yogamåtter, pull-up bars, hangboards og meget mere. Nedenfor loungen har vi et stort campusboard og en systemvæg med speciel henblik på opbygning af fingerstyrke.

Rebklatring

Højvæggen

Klatrevæggen i Nørrebrohallen tilhører Nørrebro Klatreklub. Du skal være medlem af NKK for at benytte væggen. For besøgende, der ikke er medlemmer, kræves dagskort. Disse kan købes i receptionen i Nørrebrohallen.
Du skal have deltaget i et sikringskursus eller være i besiddelse af tilsvarende kompetencer for at klatre på væggen.
Vis hensyn til andre klatrere og hallens øvrige sportsudøvere.
Ved undervisning og kurser kan der kun klatres i det omfang instruktøren giver tilladelse til det.
Væggen er 10 m høj, så samtlige ruter på væggen kan klatres med et 30 m reb.

BaNanna Park Klatreklub

På Nannasgade tårner sig et 14 meter højt klatreportal. Du skal være medlem af NKK eller have et BaNanna Park Medlemskab for at benytte væggen. Du kan læse meget mere om BaNanna Park klatrevæggen under fanen BaNanna.